...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. június 16., kedd

Mai edzés

Nem így terveztem, de ma kétszer edzettem. Először 6-tól Tóth Frenk barátomnál izzadtam. Néhány remek szabad testsúlyos gyakorlat után nekiálltunk vizet fakasztani a bell fogantyújából. Különböző nyomás variációk voltak, idővel guggolásokkal fűszerezve. Ezt különösen szeretem, nagyszerű kombinációnak tartom. Az egész testet rendesen megdolgoztatja, nagy izmok/izomcsoportok vesznek részt a munkában, így nagyon fárasztó tud lenni. Erőgyakorlatok, mégis erő-állóképességet is fejleszt ha sokat csinálsz belőlük. Külön szeretem, hogy mivel erőgyakorlatokat csinálsz és rendkívül fáradsz, egyre nehezebb fenntartani a teljes feszítettség állapotát, egyre nehezebb koncentrálni. Erről épp az előbb írtam. 24/28kg-al csináltam végig az edzést. A végén a 60 snatch egyben kifejezetten jól esett.
Nem nagyon fáradtam el, így 1 órát pihenve nekiláttam a haladóimmal is edzeni 8-tól. Bemelegítés után TGU rávezetésként (és mert magában is imádom) fekve forgások voltak nyomásokkal együtt, nekem 32kg-al. Majd TGU 3-3 /28kg. C&Press, Press térdelve és egyéb nyalánkságok /24kg. Guggolás/nyomás 4-es létra /24kg. Fekve fűrész nyomás 6 kör 2x24kg. Renegade row (evezés) 6 kör 2x24kg. Lépegetős swing 7 kör.
Azt hiszem ma jól fogok aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése