...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. június 14., vasárnap

Bajnok a Fit World !!!

A Fit World Rugby Club NB II.-es csapata megnyerte a magyar bajnokságot! Gigászi küzdelemben, fölényes, kb 50 pontos különbséggel nyert a korábbi bajnok Szentesi 91-esek ellen.
Miután kigyúrtam néhányukból a gonoszt, megtartottam a bemelegítést, és remek volt látni, ahogyan már ekkor öszpontosítottak, nem pedig poénkodtak, ahogy egyébként szokták. Most nagyon akartak nyerni, és nem mellesleg tétje is volt a meccsnek, ez jót tett a legényeknek. Jó volt nézni csapatunk játékát is, összeszedetten, Dénes mester utasításait követve szép játékkal örvendeztette meg a szép számú közönséget.
Ugyan még hátravan az idény legkomolyabb megmérettetése, de már biztos vagyok benne, hogy megérte őket kínoznom télen a "gonosz orosz" módszerrel. Akkor utáltak, most imádnak! (Na jó, mindkettő költői túlzás.) És ha már ez úgy is az én blogom, had dicsekedjek még egy kicsit. Dénes edző azt mondta ma nekem: "Te voltál életünk legjobb döntése..."
20.-án, szombaton NB I. döntőt játszunk Százhalombattával, náluk. Már lehet szorítani! (Csak el ne fáradjatok addig. :) )

2 megjegyzés:

  1. Ügyesek voltak/voltatok nagyon! :)
    Még a hétvégére egy ugyanilyet.

    És még képek (kicsit laikusan):
    http://my.opera.com/paperdog/albums/show.dml?id=793225

    VálaszTörlés