...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. május 18., hétfő

Sportnap

A közelmúltban volt több sportnap is a hattyas sori sportözpontban, ahol az edzéseket is tartom. Jurenka Ricsi barátommal, aki maga is el fogja végezni Kettlebell Instruktori kurzust augusztusban (jól olvasod Ricsi!) egyik alkalommal tartottunk egy kis bemutatót. Réka pedig volt olyan aranyos, és készített néhány képet.

Egy másik alkalommal az amerikai focisokba botlottam bele, akiket a télen edzettem. Nosza rámdobtak egy ruhát, hogy 10 számmal nagyobbnak tünjek. Próbáltam benne snatchelni, de finoman szólva korlátba ütköztem...De élveztem. A '95-'96-os tanévben kint tanultam az USA-ban, így az amifoci közelebb nőtt hozzám, mint az átlag magyarhoz, és mindig is szerettem volna "beöltözni", köszi srácok! Honlapjuk: www.szegedbats.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése