...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. május 20., szerda

Edzés

Hétfő
Haladó csoport: Snatch nap. Bár a "rögbis különítmény" szereti a hétfői vad hajtást, a vasárnapi meccs annyira leamortizálta a csapatot, hogy kellett nekik a pihenő... Azok a mazochisták, akik eljöttek, rengeteg szakítást csináltak. Sőt az idő nagy részében 40 mp munka / 20 mp pihenő arányban... Elfáradtunk.
Kezdő csoport: sok TGU (török felállás), clean&press (felrántás&nyomás), gyűrű és híd tartás variációk. Élvezték. Egy bő hónapja kezdtük a munkát, és úgy érzem egyre inkább kezdenek ráérezni a helyes kivitelezésre, és úgy az egész RKC ízére. Respect azoknak, akik Kecskemét mellől(!) járnak hozzám edzésre.
Kedd
Csak haladók vannak, imádok velük edzeni. A gyilkos hétfő után közvetlenül általában nem keddenként akarunk csúcsokat döntögetni, de ilyenkor is keményen edzünk.
TGU folyamatosan 3-3/28kg
TGU folyamatosan 3-3/32kg
TGU folyamatosan 3-3, mindegyik tetőpontján 3 press /24 kg
2 kör: dupla clean, 10 squat (guggolás) /2x24kg
1 kör: dupla clean, 5 squat/dupla press /2x24 kg
2 kör: dupla clean, 5 squat/fűrész press /2x24kg
Földön fekve fűrész fekvenyomás 3x25 mp/25mp pihi /2x24kg
6 kör: 20 mp swing @ 32kg, 20 mp sprint a falig és vissza, 20 mp pihi; ezt még a rögbisek miatt találtam ki korábban, most is kemény volt a végére...
Legutoljára: "a leggyengébb lánc szem": Saját találmány, így ebben a formában. Egyébként a lényegét nem én találtam ki, én csak egy kis "fűszert " vittem bele. Tehát: legalább 2-szeres váll szélességű terpesz, vízszintes combok (nem lejjebb, nem feljebb), felsőtest amennyire lehet közelít a függőlegeshez. Ebben a formában a TaiJi és Shen Dao (kínai harcművészetek) gyakorlásakor csináltuk sokat. Egy bizonyos ponton túl erővel nem is tudsz jutni, csak speciális légzés technikával... Nos, a fűszer csak annyi, hogy általában még egy 16/20 kg-os kettlebellt is tartunk a kezünkben, illetve az első 3 leggyengébb lánc szemig (akik a leghamarabb feladják) tart a játék! Kedden éppen nem használtunk súlyt, de így is mókás...
Meglátogatott bennünket Kovács László "Lacee" barátom is Kiss Peti társaságában. Amikor megláttam őket, rögtön tudtam, hogy "na akkor ma sem lesz elég számú nagy súly..." Lacee egy "Állat", még fogtok róla hallani...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése