...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. május 21., csütörtök

RKC jelöltek

Nagyon örülök, hogy ketten is elvégzik augusztusban az RKC Instruktori képzést az ismeretségi körömből. Röviden, a teljesség igénye nélkül róluk:
Jurenka Richárd
Külön örülök, hogy Ricsit én "fertőztem" meg. Még a télen beesett egy edzésre, amit az amifocisoknak tartottam, és az első reakciója az volt, hogy ő ezt csinálni akarja, sőt oktatni! Őszintén szólva nem vettem komolyan, de örültem neki, hogy megoldást találtunk a "vashiányára". Az azóta eltelt időszakban viszont bebizonyította, hogy ott a helye a legjobbak között. Minden héten lejön Pestről és ott van az edzéseken, egy nap egyszerre kettőn... Budapest déli része kiváló Instruktorral fog gazdagodni, készülj Szigetszentmiklós, jön Ricsi!
Lacival a személyi edző tanfolyamon ismerkedtem meg. Ugyan a képzés szervezője megkért, hogy a tanfolyam végén ismertessem meg az RKC alapokat a résztvevőkkel, Lacinak már nem sok újat tudtam mondani. Sőt, már akkor is ott volt az instruktori képzésen, mikor én csináltam, csak akkor még nem aktív résztvevőként. Lacee a CrossFit szerelmese már elég rég óta, azt hiszem így már minden érthető. Most végez a főiskolán tesi szakon, hogy a 14 éves judo múltját már ne is említsem. Lacee egy Terminátor! Álmából felkeltve is 140 felett snatchel 5 perc alatt, 1000 swing 35 perc alatt, mindezeket 24kg-os kettlebellel... Ha pedig az őszi TSC-n (Tactical Strength Challenge) elindul, mindenki megjegyzi a nevét! Saját edzőtermet nyit hamarosan Cegléden, és mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy kiírtsa a helyiek génállományából a gyengeséget!
Van még két barátom aki érintett a témában, róluk később...

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm!:) Próbálom majd kihozni magamból a lehető legjobbat, ill. legtöbbet a képzésen és azon kívül is!

    VálaszTörlés