...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. május 22., péntek

Ma

Kezdő csoportnak volt csak edzés. Ma elkezdtük a snatchet. Hááááát, először elég vad dolgokat láttam, nem is hittem, hogy még az edzés végére össze fog állni, de így lett! Meg vagyok elégedve a kezdők teljesítményével is. Csupa pozitív tapasztalat ér mostanában a tanítványaimmal kapcsolatban, ez jó...
Aztán lementem a SZVSE-be submission (földharc) edzésre. Szokás szerint Tóth Zoli barátommal nyomtam le pár menetet. Zoli egy Herkules! Tizenéves küzdősport és testépítő múltja van, annak idején még Superbody versenyeken is indult, 95kg tömény izom... Az RKC alapokat már elsajátította nálam, hát, nem lett gyengébb tőle... Zotyával azért jó küzdeni, mert nála erősebb emberrel nem nagyon fog összehozni a sors, semmilyen küzdő páston. Utána bárki "rongybabának" fog tűnni. Néha elég megalázó, ahogy földbe döngöl, de ha összeakadok valakivel a saját súlycsoportomból (76kg vagyok), akkor rögtön helyrebillen a rózsaszín lelkivilágom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése