...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. május 11., hétfő

1 év...

Nagyot fordult velem a világ az elmúlt egy évben. 2008. május 11.-én RKC Kettlebell Instruktor lettem, és az elmúlt időszak meghatározó volt az életemben. Rengeteg munka, rengeteg élmény, felbecsülhetetlen értékű tapasztalat. Sok új barát, Csabi, Prégó és a többiek, ez sokat jelent nekem...

2008. július 01.-én, nem sokkal az után, hogy a kisfiam megszületett(!), elindult Szegeden a kettlebell, jelenleg a negyedik 3 hónapos alapképzést csinálom az "áldozataimmal". Sokat tanultam magából a tanításból is. Sokan tovább jöttek a haladó csoportba is, élmény velük együtt edzeni. Nagyon élveztem a Rugby és az Amerikai foci csapat téli felkészítését is, sokat tanultam belőle, fantasztikusan jó, hogy egy ilyen nagyszerű közösség, mint a Fit World Rugby Club befogadott, remek brigád! Számtalan új ember-, élmény, egy vas... Ma is alig hiszem! És mindezért még pénzt is kapok... már-már szégyenlem magam érte, de azért csodálatos dolog!

Köszönet Pavelnek, hogy megalkotta a rendszert, és elvitte Amerikába.
Köszönet Lakatos Péternek, hogy elhozta Magyarországra, és ezzel nagyon sok ember életét pozitívan befolyásolta...!
Kormányok, válságok, bú-bánat, jön-megy, a vas marad.
Köszönöm mindenkinek, aki része volt ez elmúlt 1 évnek!

Induljon hát a blog!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése