...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. május 13., szerda

10 perces Snatch Teszt

Túl vagyunk rajta! :) Nagyon röviden a szabályok: 10 perc alatt a lehető legtöbb szabályos ismétlést végrehajtani egy 24 kg-os kettlebellel. Bármikor lerakhatod, bármikor kezet cserélhetsz.
Egyik szemem sír, a másik nevet. Egyrészről nagyon büszke vagyok a tanítványaimra, várakozáson felül teljesített mindenki, bár néhányukról tudtam, hogy másodállásban X-man. Ez volt az első próbálkozás, sőt még csak kifejezetten nem is készültünk a tesztre. Úgy értem, ez is egy speciális igénybevétel, lehet kifejezetten erre is készülni, de mi egyszerűen "csak" keményen edzünk hétről hétre, és azért ennek megvan az eredménye. Kb 2 hónappal ez előtt a hétfőt kikiáltottuk snatch napnak, tehát a heti 3 edzésből 1 kőkemény ballisztika, szakítás orrvérzésig! Ezen nem is változtatunk. Nem mondom, hogy a hétfő a legnépszerűbb nap, de úgy érzem, nekem nem népszerűnek, hanem hatékonynak kell lennem... Viszont becsülöm azt aki keményen végigcsinálja a hétfőt, mert az húzós...
Másrészről magamtól egy kicsit többet vártam. Nem a konkrét szám tekintetében, csak úgy érzem, sok maradt bennem, nem tudtam kihozni magamból a maximumot, és ez bánt kicsit. Mindenesetre tanultunk belőle, legközelebb biztosan mindenki jobban teljesít.
Nem írtam fel az eredményeket, de utólag pótolom, és beírom ide is. Amire emlékszem:
Prégó: 200
Csabi: 204
Én: 227
Készült videó (köszi Frenk a kamerát!), ha a többiek hozzájárulnak, felrakom!
Jövő hét csütörtökön csinálunk 5 perceset is, régen csináltuk, eljött annak is az ideje...

2 megjegyzés: