...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. augusztus 12., szerda

I'm back!

Először is elnézést kérek mindenkitől, aki a drága idejét annak szentelte, hogy az elmúlt egy hónapban a blogomra kattintott annak a reményében, hogy ez a félkegyelmű (én), írt-e már valamit...
Mielőtt elmentem a Brazil Jiu Jitsu edzőtáborba, elég sok időt töltöttem a gép előtt, és írtam is a blogom rendszeresen. Majd elmentem a táborba, ahol 5 nap edzés orba szájba, no net, és rájöttem, net nélkül is van élet! ;-) Innen már csak egy ugrás volt a felismerés, hogy a kisfiammal több időt fogok együtt tölteni, mert megérdemli, egyébként is imádom.
A sztorihoz talán még annyi tartozik, hogy hajlamaos vagyok a végletekre, most is ez történt. A családra koncentráltam, és még az emiljeimet is alig néztem. Ez van.
Azért nem teltek ám unalmasan a napjaim. Az edzések folyamatosan mennek, az a maroknyi lelkes kis csapat, akit sikerült jó alaposan megfertőznöm a vassal, jár a rekkenő hőségben is edzeni, és ez remek! Bár a létszám erősen megfogyatkozott a nyáron, érzésem szerint szeptemberben újra felpörögnek az "elveszett elvtársak". Talán ezt segíteni is fogja a haladó szeminárium augusztus végén. Aztán van itt még valami érdekes, de ez még titok. Ha szerencsésen alakulnak a dolgok, és nem lesz titok, akkor megírom a blogon, milyen érdekes a sors... Nem kizárt, hogy hamarosan eléggé megváltozik az életem...
Pihenjétek ki magatokat a nyáron, de az edzés is maradjon része az életeteknek. Remélem Csabi és Prégó most Bulgáriában tényleg kettlebelleznek a tengerparton. (Küldjetek bizonyítékot!)
Power To You!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése