...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2010. június 21., hétfő

Földharc verseny

A hét végén 4 szegedi társammal együtt részt vettünk a kecskeméti Tatami Centrum Harcművészeti Központ által szervezett Grappling Gi és NoGi gyakorló versenyen. Nyugodtan mondhatom, hogy helytálltunk, és sem a szegedi különítmény nem hozott szégyent Rusz Alajosra, sem én nem hoztam szégyent a Gracie Barrára.
Én indultam Gi és NoGi kategóriában is. Összesen 9 meccsem volt, amiből 8-at megnyertem, így Gi-ben első, míg NoGi-ben második helyezést szereztem! Nagyon elfáradtam a végére, de elsősorban a kemény kettlebell edzéseknek köszönhetően jól bírtam az igénybevételt, jobban mint az ellenlfeleim. Talán 1 volt közülük, aki hasonlóan jól bírta. Azért nagyon érzem azt fél év szünetet, amire a vállsérülésem kényszerített. Kb 1 hónapja tudtam újra belevetni magam a munkába, így ezzel az eredménnyel maximálisan elégedett vagyok. Nem is elsősorban a helyezésekre gondolok, mint inkább arra, hogy a vállam bírta a "melót", és tudtam 100%-an küzdeni, ez remek érzés volt! Köszönjük a Kecskemétieknek ezt nagyszerű lehetőséget!
Később lesznek képek is... A Kecskemétiek beszámolóját ITT olvashatod.
Ui.: Már nagyon várom a Barra edzőtáborát. Július 04-08-ig tömény Brazil Jiu Jitsu!!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon gratula! Így kell ezt. :)

    És továbbra is érvényes Nietzsche mondása (hogy a filozófusoknak is meglegyen a jussa), hogy ami nem öl meg, az erőssé tesz. :)

    VálaszTörlés