...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2011. december 19., hétfő

NIA - Ez itt a reklám helye

Kishugom most kezdi ennek a fantasztikus mozgásprogramnak az oktatását Szegeden. Nagy örömmel népszerűsítem! Íme egy általa írt anyag, egy rövid betekintés a Nia és Hugi világába:

"Nia, ahogyan én látom és érzem
Harcművészet, tánc és gyógyító technikák különleges ötvözete játékosan és könnyedén, kortól, nemtől és edzettségi állapottól függetlenül bárki számára élvezhető koreográfiában.
Végre egy mozgás, ahol nem várják tőlem, hogy az utcáról beesve azonnal beleugorjak a mozdulatokba. Van időm megérkezni. Érezhetem, hogy kapcsolatba lépek a testemmel. Lehetőségem van befelé figyelni, a testem érzeteit tudatosítani. A testem reagál erre a belső figyelésre - érzetekkel. Figyelem, hogyan tudok kiteljesedni a mozdulatokban, hogyan tudom egy adott testrészemet tudatosan ellazítani. Lehetőséget kapok arra, hogy a mozgás intenzitását a saját testemhez igazítsam. Abban a mélységben és magasságban mozoghatok, ahogy éppen jól esik. Érzem, hogy ez itt most rólam szól. Rólam és a testemről. Új dimenziók nyílnak meg előttem, a saját testemen keresztül megtapasztalható életöröm birodalma. Annyira természetes az egész és ettől olyan csodálatos. Soha nem volt még ennyire élő a kapcsolatom a testemmel. Érzem, ahogy lüktet. Érzem, hogy jóval több minden történik bennem egy Nia óra alatt, mint a test puszta átmozgatása. A mozdulatok, a zene, és az önkifejezés térhódítása olyan energiákat indít el bennem, amelyekről nem is tudtam, hogy léteznek. Az egész testem pulzál, és én felhőtlen vagyok. Minden óra egy újabb felfedező kalandtúra a saját belső világomban. Soha nem tudhatom előre, egy adott zene és mozdulat, akkor és ott mit hoz majd ki belőlem. Megélhetem a belső erőmet a harcművészeti elemek segítségével, felszabadíthatom a bennem rejlő életörömöt a táncos mozdulatokkal, fejleszthetem a stabilitásomat az egyensúlygyakorlatokkal, és lágyíthatom magam a finom, simító mozdulatokkal. Ez az, amire szükségem van és ez az, amit minél több emberrel szeretnék megosztani.

Nia, ahogyan én tanítom

A Nia több nekem, mint heti mozgásprogram, életmódommá vált. Szeretném megmutatni ezt a technikát azoknak, akik hozzám hasonlóan vágynak a testnek jól eső, örömteli és szabad mozgásra, de eddig még nem találtak rá az igazira. Az órára látogatókat segítem abban, hogy a tánc közben végig a saját testük igényeivel összehangoltan mozogjanak, abban új örömökre leljenek, és tapasztalják meg a táncon keresztüli önkifejezés csodás lehetőségét, az együtt mozgás élményét.

Fantasztikus élmény tanítani. Látni, hogyan szabadulnak fel az emberek az óráimon, milyen utat járnak be, míg sikerül az elengedés, és milyen élményekre vagyunk képesek közösen. Az a gyönyörű a Niában, hogy mindenki eldöntheti, mennyire kíván elmélyülni benne. Lehet az óra egy jóleső tánc és kikapcsolódás, de akár önmegismerő táncterápia is.

Kérdéseitekre szívesen válaszolok!
mailto:szalay.varga.eva@gmail.com
+36 30 62 84 107
Várlak Benneteket szeretettel óráimon!"
ÉviNia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése