...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2010. április 28., szerda

Kettlebell az I. Szegedi Nagy Sportágválasztón

Május 7-8-án (péntek-szombat) kerül megrendezésre az I. Szegedi Nagy Sportágválasztó, ahol én is kint leszek hirdetni az igét. Nagy örömmel vettem az egyik főszervező, régi kenus társam meghívását a rendezvényre. Mindig öröm, ha lehetőségem adódik megmutatni az RKC-t mint rendszert az áldozatoknak. Nagyon szeretek emberekkel foglalkozni, de leginkább azt szeretem, ha a magam egyszerű eszközeivel valakit akár csak egy kicsit is jobb emberré faraghatok. Voltam már kint hasonló rendezvényeken, és mivel pozitív visszajelzéseket kaptam, eldöntöttem, hogy ha lehetőségem adódik, élek vele.
Ha bármilyen okból szívesen találkoznál velem illetve a vasakkal, keress meg bátran pénteken vagy szombaton 9 és 17 óra között. Frenk is kint lesz, vele is találkozhatsz.
Helyszín: Szeged, újszegedi Kisstadion, Temesvári krt. 33.
Szombaton (8-án) 14 órától 1000 swing challenge a helyszínen! Részletek a következő blogbejegyzésben.
A helyszínen kedvezményes súlyvásárlási lehetőség. A belépés díjtalan. A rendezvényről bővebb info ITT található. Egyéb info következő blogbejegyzésekben.
Ezt ne hagyd ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése