...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2010. február 10., szerda

Pain is good!

Haladók figyelem!
1000 swing challenge - 2010. 02. 20. (szombat) 10:00
Elég kemény vagy? Bizonyítsd be! Nyomj le 1000 swinget 1 óra alatt! Ez már kihívás. Ha mégsem, és genetikailag módosult X-man vagy, legyen 1000 snatch 1 óra alatt! ...
Kategóriák:
basic nő - 8kg
basic férfi - 16kg
max nő - 12 kg
max férfi - 24 kg
Minden résztvevő egyedi pólót kap, melyet aztán edzésen büszkén viselhet! Ha tényleg sikerül 1 óra alatt teljesítened, oklevelet is kapsz.
Nevezés:
Határidő: 02. 18., befizetéssel.
3000 Ft, mely póló és oklevél formájában visszavándorol hozzád.
Nevezéskor add meg a póló méreted, és a súly méretét, amivel dolgozni akarsz! Ha saját súlyod van, melyet esetlegesen el is tudnál hozni, jelezd azt is.
Ha nem akarsz pólót, akkor a nevezési díj 1000 Ft.
Jelentkezz amint eldöntötted!

5 megjegyzés:

  1. Akkorát mosolyogtam ezen... Valahogy ez nagyon tetszik nekem, biztosan nagy a csapatépítő ereje. Jobb együtt belevágni egy ilyenbe, mint egyedül, otthon, szóval fantasztikus ötletnek tartom. Olvastam, hogy több helyen is csináltak már ilyet, de valahogy csak most esett le, hogy miért érdekes: fizessen az ember, hogy szenvedhessen? Hát, ilyenek ezek a kettlebellerek :-) Én azért majd itthon "ügyeskedek" :-)

    VálaszTörlés
  2. Fizetni a pólóért fizet az ember, a teremért, meg az időért. A szegedi meg egy amúgyis fantasztikus társaság, úgyhogy 3000ft senkit sem fog visszatartani. Le az antiszoc egyedekkel... :)

    VálaszTörlés
  3. fredyoong! Imikének nagyon igaza van. Én decemberben otthon egyedül csináltam meg 12 kg-val és dög unalmas volt. Aztán januárban a miskolci csapattal közösen is végigcsináltuk; én akkor 16kg-val - amivel egyedül nem valószínú, hogy nekiálltam volna az ezernek - és élmény volt! Videót Bajzáth Attila RKC blogjában találsz, aki 40 kg-val csinálta végig, tudtommal a magyarok között ilyen még nem volt! Az ő 64kg testsúlyához ez nagggyon durva. Pusztán az, hogy tanúja voltam, hatalmas motiváló erővel bírt. Csapatban edzeni érdemes!

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, kivel vitatkoztok, mert annak ellenére, hogy egyedül edzek, én is azt mondom, hogy "Jobb együtt belevágni egy ilyenbe, mint egyedül, otthon" és "fantasztikus ötletnek tartom".

    VálaszTörlés
  5. Csak ügyesen, sajnos nem leszek ott, de küldöm az energiát a messzeségből. May the force and the power be with you. :)

    VálaszTörlés