...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2010. január 31., vasárnap

Badr Hari erőnléti edzései

Aki kicsit is otthon van a küzdősportok világában, annak nem kell bemutatnom Harit. Legyen elég annyi, hogy a k-1 egyik legnagyobb tehetsége, nagy jövőt jósolnak még neki, én is nagyon "csípem". Mindig nagy érdeklődéssel lesek bele más sportolók erőnléti edzéseibe, de egy ilyen fighter nevével fémjelzett edzés azért mégis egy kicsit más. Sokkal okosabb nem lettem, de ami ennél érdekesebb, hogy egyik szemem sír a másik evet. Hari nem túl nagy meglepetésre használ kettlebellt a felkészülése során, ami egy instruktornak több mint szivet melengető. Ugyanakkor amit csinál vele az borzalom. Ha próbálom optimistán nézni, akár azt is mondhatnám, ha szarul lengeted a bellt is hasznos. Ezt most el se hiszem hogy leírtam... Na mindegy, íme a videó.

2 megjegyzés:

  1. Szeretném én ilyen szarul lengetni...
    És ez a "test"....

    VálaszTörlés
  2. Szia Tamás! Teljes mozgásszervrendszerem FMSért KIÁLT! ! ! ! Amúgy jól vagyok,hétfőn jövök. Sz.G

    VálaszTörlés