...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. július 1., szerda

250-es snatch teszt kísérlet

Sajnos nem lettem 250-es klubtag... Megpróbáltam, de a végére elfogyott a lendületem. Úgy érzem, már megint nem tudtam kiaknázni a bennem rejlő potenciált, fejben kell még nekem is érnem. A testem kész a 250-re, de már megint egy kicsit túlstresszeltem magam. Edzésen eddig mindig jóval később éreztem a savasodást a testemben mint ma. Hamarabb jött, illetve több volt az adrenalin, és egy kicsit "előre elégettem" magam. Vagy ahogy Frenk fogalmazott, "Majd ha nem akarod annyira...". Nos, igen. Ma 1 éve, hogy az első csoport első edzését megtartottam, ez alkalomból nagyon szerettem volna egy szépet alkotni (nem is az ÁFA emelés miatt). Azért nem vagyok elkeseredve, mert tudom, hogy 1-2 hónapon belül meg lesz. Én hiszek benne, de keményen kell még dolgoznom.
A terv az volt, hogy percenként meg legyen a 25 ismétlés. Matekból nem voltam soha zseni, de innen úgy tűnt ez összesen 250 lesz. ;-) Kár, hogy az élet nem ilyen egyszerű. Az ismétlésszámok percenként (bal/jobb, illetve bal/jobb/bal/jobb kéz):
1. 13/13
2. 13/13
3. 12/13
4. 12/12
5. 12/12
6. 6/6/6/7
7. 6/6/6/7
8. 6/6/6/7 (eddig 200)
9. 6/6/6/5
10. 6/7
Összesen 236 ismétlés. A végére időben is elcsúsztam a tervezetthez képest, így csak egy kézcserére futotta.
Nagyon köszönöm a segítséget, támogatást Csabinak, Prégónak és Misinek!
Frenktől megint kaptam kamerát, köszi! A közeljövőben fent lesz a videó a honlapon is okulásként, hátha van még olyan nem normális, aki hasonló célokkal "küzd".
Misi hívta fel a figyelmem erre a videóra. A puffancs gyerek 270 ismétlést csinál 10 perc alatt. Nem semmi! Ugyanakkor a teljességhez hozzá tartozik, hogy finoman szólva nem RKC Hard Style stílusban tolja az amcsi srác. Ha Pavel ilyet látna tőlem, megkockáztatom, visszavenné az instruktori képesítésemet. Mindenesetre azért ez is egy kiváló sportteljesítmény. A keringése is rendben van a gyereknek, 10 perc alatt egyszer sem rakja le a súlyt, azért ehhez már pofa kell...

Front Range CrossFit, Secret Service Snatch Test, 01-29-09. from Skip Miller on Vimeo.

4 megjegyzés:

  1. Szia Tamás,

    Gs stílusban dolgozik, és nem mellesleg van vagy 120 kilós az ember. Az arányok itt fontosak, mert neki annyi ez a súly, mint neked a 16 kiló. 16 kilóval meg neked menne simán 300...:)
    Lakatos Péter

    VálaszTörlés
  2. Azért az a 236 sem olyan gyík:) A maradék 14 meg majd beszalad legközelebb. Szerintem is igaza van Frenknek, hogy majd amikor nem számítasz a sikerre, akkor bejön. Nekem ma a CF Totalom volt ilyen...

    VálaszTörlés
  3. Azért arra kíváncsi lennék, mit tudsz 10 percesben! Csak azt ne mond, hogy 237-et!

    VálaszTörlés
  4. Nekem 228 a legjobbam eddig, de hozzáteszem akkor kitaláltam, hogy most ezt csinálom és csak megcsináltam. Semmi tudatos rákészülés meg előzetes X ezer snatch nem volt.

    VálaszTörlés