...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. november 1., vasárnap

Kettlebell Szeged - A vers

Mindenkinek nagyon köszönöm a szülinapi köszöntést! Különösen Aurélnak, aki mint egy ihletet kapott Mekk Elek írt egy fantasztikus verset. Íme:

Kettlebell Szeged

Mellettem ezen ember - egy Kettlebelles.
Keze eres, feneke feszes, feje eszes!
Ereje: rettenthetetlen.

Szeged mellett nevelkedett,
De kenyeret nem evett,
mert nem szerette...

Termete? Fellegeket nem verte feje.
Szerelme? Neje, gyermeke, s Kettlebell!
Estelente edz benneteket - rendszeresen.

Engem, - lehet - nem szeret!
Egyfeszt stresszel:
"Le ne tedd, lengess ezret - ez snetch teszt!
Ereszd feljebb kezed, nem lehetsz nyegle!"

Ez kegyetlen, ez megveszett!

Negyvenesen bellt lengessem?
Beverem fejem Te elmebeteg!
Ezret tejeltem neked, s szenvedjek?

"Ne csevegj! Tested feszes, szemed mered!
Lengjen rendesen! Kezed kend be, s kezdjed.
Egy! Negyven perc, s mehetsz!"

Negyven perc? Ez teljesen megveszett!
Testem nem szelel rendesen,
Lehelletem, s testem nedves...

Kegyelem!

Egy esztendeje, mentem kettlebellre.
Nejem szerezte nekem, mert edzenem kellett.
Tetszett, megszerettem, s nem mentem el!

Egy esztendeje nem lettem beteg.
Testem feszes, kezem eres, fejem: veres!
S e Kettlebelles vers, - ezt Neked szerzetem.

Neked, mert Te rendes ember leszel,
S egy negyvenes bellt egyszer nekem veszel!



Üdvözlettel:
Iványi Aurél
+36309532381
http://ivanyiaurel.blogspot.com/

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon komoly! Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog szülinapot kívánunk!

    Adri & Ricsi

    VálaszTörlés
  3. Tamás,

    Boldog születésnapot!
    Lakatos Péter

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot innét Zalaegerszegről is ! :-)
    a versen meg egy órát nevetgéltem,kacarásztam,mekegtem :-) nagyon jó!!

    VálaszTörlés