...és lépj az evolúció következő lépcsőfokára!

2009. október 26., hétfő

Blaskó Pityu

Blaskó "a markoló" Pityura emlékeztek még? Tőle kaptam ezt a levelet.
"Tisztelt Tamás!

Annyit magamról, hogy 2007 év végén deréktájon porckorong sérvet diagnosztizáltak nálam. Már műtét előtt álltam és az „ üzemorvosom „ lebeszélt a műtétről. Az helyett egy McKenzie gyógytornára jártam amely segített a fájdalmaimon. A gyógytornászom eltiltott mindennemű megerőltető munkavégzéstől, nehogy újra fájdalmaim legyenek.
A kettlebellt a FWRC játékosaival kezdtem el 2008 novemberében. Első benyomásra könnyűnek tűntek a feladatok, de a precíz végrehajtás komoly feladattá tette ezt a fajta testmozgást. 3 hónap alapok elsajátítása közben 2008 decemberében karácsony és szilveszter közti szabadtéri edzés ízelítőt nyújtott a haladó edzésekből. Minden alkalommal az edzések után azt beszéltük az öltözőben, hogy milyen komplex mozgássorozatokat csináltunk, ott is volt izomlázam ahol még nem is gondoltam, hogy van izmom. 2008 márciusában a haladó csoporba kerültem és ott kezdődött a kettlebell sava borsa, a bemelegítést egy kemény erőnléti edzés súlyokkal és szabad testsúllyal végzett gyakorlatok követtek, majd nyújtással zárultak. Nagyon tettszik még az hogy nem az az érzés járja át az edzést, hogy kin milyen márkás edzőruha van, hanem az hogy legyőzzük önmagunk és nem más, mások korlátait a sikeres feladatok végrehajtásával.
Visszatérve a porckorong sérvhez, a gyakorlatoktól soha nem fájt a hátam. Az egézségi állapotom sokkal jobb mióta kettlebellel edzek, nem voltam beteg azóta.
Ajánlom ezt a rendszert mindazoknak akik egézségesebbnek, erősebbnek, fittebbnek akarják érezni magukat kortól, nemtől függetlenül."

Üdvözlettel:
Blaskó István

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése